علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 179496
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


معتبر ترین تورنمنت دارت دنیا شروع شد

معتبر ترین تورنمنت دارت دنیا شروع شد

 

 

 

مسابقات قهرمانی جهان PDC سال 2014 میلادی از جمعه شب 13 دسامبر (22 آذر) در تالار الکساندرا واقع در شهر لندن آغاز شد.

بزرگترین و معتبرترین مسابقه PDC با حضور 72 بازیکن حرفه ای دارت از ابتدای هفته جاری در حال برگزاری است. این رقابتها 16 روز به طول می انجامد و جایزه قهرمان این دوره مبلغ 250 هزار پوند معادل 1.5 میلیارد تومان خواهد بود. در دور اول نامدارنی چون "فیل تیلور" انگلیسی قهرمان 16 دوره مسابقات ، مدافع عنوان قهرمانی ، نفر اول رنکینگ PDC و بخت اول قهرمانی ، "ریموند فن بارنوالد" هلندی قهرمان 5 دوره مسابقات قهرمانی جهان ، "جان پارت" کانادایی قهرمان 3 دوره، بر حریفان خود غلبه کرده و به دور دوم صعود کردند.

اما امسال این تورنومنت پر هیجان با اتفاقی منحصر به فرد در تاریخ جاودانه شد. در دور نخست این تورنومنت 2 بازیکن موفق به زدن 9 دارت شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که هر 2 زننده این 9 دارت مسابقه را به حریفان خود باخته و از دور رقابت ها کنار رفتند.

بعد از ظهر یکشنبه ، ابتدا "تری جنکینز"انگلیسی توانست در رویارویی با "پر لارسن" یک لگ را با 9 دارت به اتمام رسانده و ششمین بازکنی لقب گرفت که موفق به زدن 9 دارت در تاریخ رقابتهای قهرمانی جهان PDC شد.

در ادامه "کایل اندرسن "استرالیایی در دیدار برابر "یان وایت" تاریخ ساز شد و تبدیل به دومین بازیکن استرالیایی شد که توانست در یک تورنومت معتبر 9 دارت به ثمر برساند (پس از بازیکن شماره 1 استرالیا "سایمون ویتلاک"). کایل اندرسن هفتمین بازیکنی است که توانست در رقابتهای قهرمانی جهان PDC 9 دارت (nine-darter یا nine dart finish) یا لگ کامل (perfect leg) را به ثبت برساند

اما اتفاق دراماتیک دیشب شکست این دوبازیکن در دور نخست رقابتها بود که تنها نتیجه آن کسب جایزه نقدی به ارزش 30 هزار پوند بود. (این مبلغ در پایان تورنومنت بین تمام بازیکنانی که 9 دارت زندند تقسیم می گردد.)  

اما اتفاق غیر منتظره دور نخست این رقابتها حذف زود هنگام "دیو چیزنال" نفر 7 رنکینگ PDC و نایب قهرمان مسابقات گرند پری 2013  با شکست مقابل "هندرسن" اسکاتلندی بود.

دور نخست رقابتها کماکان در حال برگزاری است. منتظر خبرهای بعدی باشید.

 

با تشکر از توجه شما عزیزان

حسین خسروی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com